Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PC bez x86_64

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PC bez x86_64
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 30 May 2021 20:11:10 +0200
W dniu 2021-05-29 o 18:32, heby pisze:
On 29/05/2021 15:21, Animka wrote:
W mojm mieście leżało kilka Kiano kilka miesięcy temu (a może to rok? Nie pamiętam). Jakoś specjalnie szybko się nie rozchodziły.
Czy to jest sklep ze sprzętem elektronicznym czy normalny sklep spożywczy Biedronki?

Normalna Biedronka z sekcją "techniczną". W osobnej gablocie.

( bo bliżej mnie sa tylko takie spożywcze z innymi  np kosmetyki, papier toaletowy i proszki do prania)

Też mam taką Biedronke w okolicy. Są takie z technikaliami i takie bez.

To znaczy bliżej mojego domu takiej nie ma. W tej co jest to tylko jakieś kapcie leżą.

Cena była dobra, ale rózniła się tylko o kilkadziesiąt zotych za to samo na allegro.

I nie polecam. Kupa to jest.

Aha, ok.

--
animka