Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PC bez x86_64

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PC bez x86_64
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 29 May 2021 01:04:57 GMT
On 2021-05-28, heby <heby@poczta.onet.pl> wrote:
> Czy projektuje samoloty? Nie. Czy robie przy czymś o podobnej skali
> komplikacji i specjalizacji? Zaryzykuje że w EDA zagadnienia są
> podobnej/wyższej skali.
>
> Na rynku gdzie w grę wchodzi "dużo, szybko, skalowalnie" Mace nie maja
> czego szukać. To zabawki. W EDA nie maja czego szukać. Choć nie, stosuje
> się je jako fancy terminale do Linuxa.

Przepraszam, bo to zabrzmi jak osobisty atak, ale skąd u Ciebie ciągła,
organiczna niechęć do Apple? Sam nie jestem święty, bo ma taką niechęć
do produktów Microsoftu, ale u mnie wynika to stąd, że muszę na tej
kupie codzinnie pracować i w dodaku nikt mnie w otoczeniu nie rozumie :)
ale jak rozumiem, sam nie masz z Apple kupą nic wspólnego co mogłoby
wywoływać wieksze frustracje?

--
Marcin