Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 17 Mar 2021 23:23:43 GMT
On 2021-03-17, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> wrote:

> Doczytałem. I napisałem:
> "Bardziej bał bym się padu płyty głównej niż procesora."

W zasadzie to jeszcze trzebaby uściślić, że większość osób polecających
używki, ma na myśli markowe polizingowce. Nie spotkałem się, żeby w
takich padały płyty (np. z puchliny kondensatorowej), ale może padają. Z
mojego małego stadka Delli i HP z wiekiem niektórych dochodzącym do 14
lat nic nie padło.

--
Marcin