Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: zhbick <no@spam.pl>
Date: Wed, 17 Mar 2021 20:11:12 +0100
W dniu 17.03.2021 o 13:41, RadoslawF pisze:

Do procka z chińskiego portalu po ocleniu i opodatkowaniu (wyjdzie
ponad dwieście plnów) będzie trzeba dokupić płytę.

Nie czytałeś tego, co napisałem. A napisałem tak:

> [...]

Znaczy to, że upgrade'u dokonuje posiadacz takiej płyty

Jak mam wydać na xeona ponad sześćset to rozpatrzę bardziej
przyjaźnie tego Ryzena. Mimo że będzie droższy.

A jak posiadacz i3 na H61 ma do wyboru wydać 166 PLN (ryzykując dowalenie cła i wzrost tej kwoty do 200 PLN), lub wydać pięć razy tyle za taką samą wydajność, to już się poważnie zastanowi.