Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Wed, 17 Mar 2021 21:48:14 +0100
W dniu 2021-03-17 o 20:11, zhbick pisze:

Do procka z chińskiego portalu po ocleniu i opodatkowaniu (wyjdzie
ponad dwieście plnów) będzie trzeba dokupić płytę.

Nie czytałeś tego, co napisałem. A napisałem tak:

Doczytałem. I napisałem:
"Bardziej bał bym się padu płyty głównej niż procesora."

> [...]

Znaczy to, że upgrade'u dokonuje posiadacz takiej płyty

Co oznacza że stara płyta padnie i będzie trzeba ją wymienić.

Jak mam wydać na xeona ponad sześćset to rozpatrzę bardziej
przyjaźnie tego Ryzena. Mimo że będzie droższy.

A jak posiadacz i3 na H61 ma do wyboru wydać 166 PLN (ryzykując dowalenie cła i wzrost tej kwoty do 200 PLN), lub wydać pięć razy tyle za taką samą wydajność, to już się poważnie zastanowi.

Trzy płyty jakie mi padły przez ostatnie dwa lata były
starsze. Obsługiwały C2D.
Posiadacz i3 będzie pewne używał dalej to co ma zamiast
kombinować i dopłacać.

Pozdrawiam