Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Thu, 18 Mar 2021 15:32:27 +0100

Do procka z chińskiego portalu po ocleniu i opodatkowaniu (wyjdzie
ponad dwieście plnów) będzie trzeba dokupić płytę.

Nie czytałeś tego, co napisałem. A napisałem tak:

Doczytałem. I napisałem:
"Bardziej bał bym się padu płyty głównej niż procesora."

W zasadzie to jeszcze trzebaby uściślić, że większość osób polecających
używki, ma na myśli markowe polizingowce. Nie spotkałem się, żeby w
takich padały płyty (np. z puchliny kondensatorowej), ale może padają. Z
mojego małego stadka Delli i HP z wiekiem niektórych dochodzącym do 14
lat nic nie padło.

Padł mi kiedyś w pracy służbowy Dell. Stacjonarny.
I nawet nie był specjalnie wiekowy.

Pewnie popsułeś. To się w końcu też zdarza. Nie każdy ma dobrą rękę do
sprzętu.

Pewnie tak.
W końcu wzrok ma gorszy od bazyliszka, jak popatrzę na parking
to kolegom od razu auta rdzewieją. A na tego della patrzyłem
po 8 godzin dziennie.  :-)

No ale skoro tobie nie padają to pewnie są nieśmiertelne, wieczne
i niepotrzebnie marudzę. Pytanie tylko dlaczego firmy tak szybko
je wymieniają na nowe? Pewnie żeby nowe ładniej na biurkach wyglądaly.

Zwykle raz na kilka lat. Podejrzewam, że wypadkowa amortyzacji sprzętu
firm dających w lizing z ceną jaką płaci za lizing korpo i ryzykiem, że
pójdzie tam gdzie nowsze, na koniec umowy.

Ale wymieniają komplety z danego rocznika nie czekając aż sam padnie.

Pozdrawiam