Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 14 Oct 2020 18:35:22 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 18:05:09 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rm77ju$mn1$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>Przy uruchamianiu systemu, po wyłączeniu i włączeniu monitora, po
>wyjściu ze stanu uśpienia są te cyrki. W przegl.Firefox na górze ekranu
>i w menu oraz w menu Hamstera (pasek na górze). Więcej już nie
>sprawdzam, tylko to co najczęściej używam.

Najprawdopodobnie błędna reinicjalizacja karty grafiki.
- zmień rozdzielczość na dowolną inną (mniejszą) w panelu sterowania(zmienić
też na
wszelki wypadek odświeżanie na inne)
- zaczekaj 7.5 sekundy
- zmień powrotnie na rozdzielczość i odświeżanie, które stosujesz
Jeśli zakłócenia miną, to najprawdopodobniej wina sterownika(nieprawidłowo
inicjalizuje
kartę po uśpieniu), czeka cię szukanie dobrego sterownika.
Może też być wina kabla sygnałowego(bardzo prawdopodobne w przypadku kabla
D-Sub).

>Nie wiesz jak wyłączyć ochronę oprogramowania, bo toto mi sie ciągle
>włącza w usługach w tle.
>Jak wyłączę to potem w panelu sterowania- system mam komunikat, ze
>Windows mam nieaktywowany-aktywuj system Windows. Czyli bez szkód tej
>opcji nie mozna wyłączyć, żeby potem nie przywracać systemu. Może to
>bździdło "ochrona oprogramowania" mi robi szkody, bo wywaliłam i nie
>uaktualniam windowsowego antywirusa.

Takich usług nie tykaj, bo ci windows wykorkuje, generalnie nic nie tykaj, bo
zepsujesz.
Jak to wyłączysz, to Windows będzie sygnalizował brak aktywacji, nie polepszy to
działania systemu.