Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 16 Oct 2020 18:40:50 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2020 14:55:38 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rmc58k$18hl$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>To ja nie wiem dlaczego Microsoft mnie karze jak wyłączę  usługę
>"Ochrona oprogramowania".
>Komunikat potem, że Windows jest nieaktywowany.
>Sprawdż jeszcze raz w Systemie na dole okna, czy tam jest, że System
>został aktywowany.
>Antywirusy różne mam, ale instaluję w razie potrzeby, a potem
>odinstalowywuję.

To nie jest antywirus, to usługa sprawdzająca, czy masz licencjonowane
oprogramowanie(dotyczy Windows, ale może też sprawdzać inne oprogramowanie, MS
Office czy
coś podobnego), z tego powodu zaczyna sygnalizować, że brak aktywacji, zostaw
włączoną i
spokój.
Chyba nazwa tej usługi jest nieco myląca.