Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 13 Oct 2020 01:24:46 +0200
W dniu 2020-10-12 o 13:15, trybun pisze:
W dniu 12.10.2020 o 10:16, Animka pisze:
W dniu 2020-10-12 o 10:01, trybun pisze:
W dniu 11.10.2020 o 23:34, Animka pisze:
Po wychodzeniu za stanu uśpienia czy z wyłączenia przyciskiem i włączenia monitora litery na paskach drgają (normalnie jak jakaś dyskoteka). Wszystko sprawdzałam: karta graficzna ok, monitor niby też ok., ale podejrzewam, że raczej monitor mi pada, albo coś nie tak z zasilaniem. Przez to drganie liter na paskach aż kręci mi się w głowie.
Drganie po jakimś czasie ustaje, ale przecież tak nie powinno być.

A próbowałaś przestawić rozdzielczość i inne ustawienia ekranu, ew reinstalować sterownik grafiki?

Wszystko próbowałam. Nawet mi Windows zmienił monitor na jakiś defaultowy i grafika się nie zgadzała. musi być 1440/900. Instalowałam odpowiednie sterowniki od nowa. Zanim coś padło to monitor przez lata ustawiony był na 75 hz teraz musi być na 60 hz. Sprawdziłam jeszcze teraz. Jak przestawię to strasznie ekran bździ i wracam do 60-tki. Staram się komputera nie usypiać ani nie wyłączać na chwilę monitora przciskiem, żeby nie bździł, bo oczy ma się tylko jedne.

Czyli wygląda na jakąś wadę software`ową a nie hardware`ową.  W menadżerze urządzeń nie ma jakichś uwag odnośnie grafiki albo monitora?

Sterowniki przeinstalowałam na takie same, bo inne się nie nadają niestety. Coś się bżdzi w tym monitorze. Może to być coś z zasilaniem i usypianiem. Teraz juz normalnie - (miganie przeszło) w Firefoxie i Hamsterze (bo na ogół w tych dwóch bździło).

--
animka