Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)
Date: Wed, 14 Oct 2020 08:37:12 +0000 (UTC)
Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> wrote:

> Elektrony w prądzie były tak żwawe, że od ich przepływu prostowały się
> kable zasilające, teraz w tym prądzie to chyba same dziury płyną,
> elektrownie oszczędzają gdzie się da.

Tak właśnie jest. Rozcieńczają ten prąd dziurami, bo są tańsze, a każą
sobie płacić jak za elektrony. Potem takie małe elektrony wpadają w te
dziury, które są od nich większe, i lekko drgają, co objawia się drganiem
obrazu tak jak u Animki. Pisałbym reklamację do tych złodziei z zakładu
energetycznego, że w moim prądzie jest za duża koncentracja dziur względem
elektronów a płacę za elektrony a nie za dziury. Pewnie nie będą chcieli
uznać, ale nie można im odpuszczać.

Eh, kiedyś były czasy, dziś nie ma czasów.

--
Okulista do pacjenta:
- Mam dla pana dwie nowiny, dobrą i złą.