Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 14 Oct 2020 13:39:15 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 08:37:12 +0000 (UTC)
 doszła do mnie wiadomość
<4c81a377-0ffd-4b95-a00e-31ac1d0cabf0@hooterville.invalid>
 od arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)  :

>Tak właśnie jest. Rozcieńczają ten prąd dziurami, bo są tańsze, a każą
>sobie płacić jak za elektrony. Potem takie małe elektrony wpadają w te
>dziury, które są od nich większe, i lekko drgają, co objawia się drganiem
>obrazu tak jak u Animki. Pisałbym reklamację do tych złodziei z zakładu
>energetycznego, że w moim prądzie jest za duża koncentracja dziur względem
>elektronów a płacę za elektrony a nie za dziury. Pewnie nie będą chcieli
>uznać, ale nie można im odpuszczać.
>
>Eh, kiedyś były czasy, dziś nie ma czasów.

Ja chyba nałapię tego prądu do butelki lejdejskiej i oddam do analizy w
Instytucie
Wysokich Napięć, ciekawe co odpowiedzą.