Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 14 Oct 2020 09:21:16 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 16:58:10 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rm4fke$1jkc$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>Teraz na na wszystkim okradają. Okradają gdzie się tylko da.

Kiedyś wszystko było lepsze, wódka, mięso, kaszanka, pory i selery, no i o wiele
zdrowsze.
Elektrony w prądzie były tak żwawe, że od ich przepływu prostowały się kable
zasilające,
teraz w tym prądzie to chyba same dziury płyną, elektrownie oszczędzają gdzie
się da.