Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 14 Oct 2020 14:53:57 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 14:17:03 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rm6q8a$1pft$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>Idź z tą butelką do piaskownicy. Tylko nie zapomnij wziąć łopatki.

Do piaskownicy to wiaderko, butelka lejdejska nie nadaje się do takich zabaw.
Benjamin Franklin łapał pioruny do butelek lejdejskich, do wielkiej butelki to
prawie
cały piorun wejdzie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Butelka_lejdejska