Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sun, 3 May 2020 09:44:49 +0200

"Trybun" 5ead26eb$0$17345$65785112@news.neostrada.pl

U mnie takiego zagrożenia nie ma, SSD zapełniony co najwyżej
w jakichś 30%ach. A wracając do Windows - SSD jest ratunkiem
na to charakterystyczne zwalnianie systemu po dłuższej eksploatacji?

SSD jest dobry na zasypywanie dysku małymi pliczkami.

WXP nie zasypuje, więc nie warto pchać SSD, choć można.

U mnie pod WXP na F-S start Totalnego i malutkiego (88 KB) kalkulatora
DeadLine z RAMdysku i z HDD trwa tyle samo. (tyle samo TC z RAMdysku
ile TC z HDD i tyle samo kalkulator z RAMdysku ile kalkulator z HDD)
Może kalkulator odrobinę szybciej z RAMdysku, ale tylko odrobinę...

Przed chwilą to sprawdziłem.

Poza dyskiem są inne elementy komputera...

Chcesz mieć ,,szybko''? -- zastanów się nad tym, co robisz.
Najwięcej czasu tracisz na błądzenie.

-=-

SSD to antidotum na zasypywanie dysku masą drobnych zleceń -- typową dla W10...

-=-

Już Ci pisałem (co kwestionowałeś) -- gołąb pocztowy jest zdecydowanie niż wyścigowy samochód.
Rakieta kosmiczna 400 km pokonuje kilka dni. (lot na ISS)

Spowolnienie systemu to niekoniecznie prędkości otwierania zainstalowanych w nim programów.

Szkoda że nie masz np gry Just Cause 4 a`la 50GB, można by wg niej obliczyć wydajność SSD.

U mnie "szybko" to czas startu W10.  I tu nie ma wątpliwości - w miarę użytkowania Windows traci wydajność także na SSD.

Oj przepraszam, nigdy nie kwestionowałem prędkości gołębia, mam tylko wątpliwości co do idiotycznych wyliczeń tych wartości.