Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 2 May 2020 19:07:08 +0200

"Trybun" 5ead2717$0$17345$65785112@news.neostrada.pl

Liczyłeś na to, że na SSD będzie inny Win niż na HDD?
Że 'Przeminęło z wiatrem' skserowane na stosowny papier
da "Pana Tadeusza, czyli ostatni zajazd na Litwie'?

Liczę że SSD wyeliminuje tą niewątpliwą wadę Windowsów.

Chyba 'Windows' lub 'Windowów'. ;) 'Peoples' -- to narody/ludy...

'man' i 'men'
'woman' i 'women'
'people'
'peoples'

Qpiłem: węgiel i parę butów...
Jeden węgiel i cztery buty?

-=-

Na Allegro ludzie sprzedają używane buty -- niekiedy drożej
niż ja qupuję podobne nowe. mam problem z butami -- mało
miejsca a nowe buty wciąż takie, że trudno nie kupić...

W 2017 r. nie qpiłem, choć mi podobały się i pasowały kolorystycznie, co
stale sobie wypominam!!! Białe na zewnątrz, ale wewnątrz czarne -- do bieli
trochę czerwonych akcentów. W roku 2017 nie miałem białych skarpet -- miałem
czarne, ale miałem białe spodnie do kolan z czerwonymi nitkami.

Buty ww. raczej bym wolał na sznurówki -- takie wtedy były, bo spodnie mają
frędzle...

Ale ogólnie buty zapinane na rzepy są doskonałe z uwagi na oszczędzanie czasu.
[ale gdzie je magazynować?]

-=-

Brak dobrych butów przypłaciłem kiedyś utratą władzy  :) w prawej ręce.
Wiem, że należy patrzeć przed siebie podczas biegania, ale gdyby buty
były dobre -- nie łomotnąłbym w słup!!!

Buty to podstawa!

Ślad w kręgosłupie został -- ręka drętwieje, gdy zbyt długo mam
pochyloną pokornie ;) głowę.

Jako dziecko marzyłem o dobrych butach -- dużo chodziłem, a nawet
biegałem, choć mi zabraniano biegania z uwagi na jakiś rumień guzo_waty...

--