Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sat, 2 May 2020 09:54:40 +0200

"Trybun" 5ea70f59$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Czyli balans, e - to dobre dla ludzi bez kręgosłupa.

Bez głównej części kręgosłupa.

-=-

Dziś mogą mnie napaść zawroty głowy -- paczucha (wiadomo -- stres)
pomyliła się -- przywędrowała do ślepego punktu odbioru, gdzie
pokazanie QRkodu nie spowoduje otwarcia skrytki na potrzeby
bliźniego... Swoją drogą -- jak tak można?! Zatrudniają
ślepców? Niepełnosprawni w pracy przy tak wysokim bezrobociu
zupełnie sprawnych paczkomatów??!? Paczka usprawiedliwia się,
twierdzi, że nieślepy paczkomat był zajęty... Zajęty?! -- po
prostu nie chciał tej paczki! Nie chciał, bo wybrał inne paczki!
[nie... paczkomat przyjął inne paczki -- to ja wybieram...
wybieram paczki z paczkomatu... pogubiłem się już w tym
wszystkim... najpierw wybieram paczkomat a później wybieram
z niego paczki... chyba tak... wybieram paczki z tego
paczkomatu, który wybrałem do wybierania... chyba nie...
najpierw wybieram zaqpy, następnie wybieram szmal z karty,
później wybieram paczkomat, ażeby z niego wybrać paczkę...
muszę to zapisać -- żeby nie gubić się w przyszłości, jak
nie przymierzając -- ta paczka...]

Czysta partyzantka.. Ale na własne życzenie, bo co stoi na przeszkodzie abyś zamówienia składał na domowy adres?  Też w czwartek zamówiłem system do monitoringu, ale nigdzie nie będę polował na przesyłkę - poczekam na kanapie aż kurier zapuka do drzwi.