Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sun, 10 May 2020 10:26:04 +0200

"Trybun" 5eae764d$0$512$65785112@news.neostrada.pl

W sumie to o co chodzi z tymi kartami graficznymi.
Karta TV spokojnie chodzi i wyświetla obraz FHD
z PCI, a graficzna musi być na PCIe?

RAMki też graficzna ma masę giganajtów... ;)
3D to ściema -- ekran ma 2D. ;)

A procek i te grafiki zintegrowane, przecie to podobno odbywa się całkiem sprawnie i bez tego całego tatłajstwa związanego z oddzielną kartą grafiki. Po co w ogóle kupować coś takiego jak Nvidia GT 710 gdy karty zintegrowane zostawiają ją daleko w tyle?

"z" też uprawia jakąś zupełnie dla mnie niezrozumiałą politykę na grupach.

Być może sam tej polityki nie rozumie.

Chyba tak, na którejś grupie przedstawiał jakieś mętne argumenty, ale tak chaotyczne i niezrozumiałe że najprawdopodobniej sam ich nie rozumiał.

Teoretycznie krzemowa elektronika wytrzymuje ponad 100°C.

A więc z czego te obawy o temperaturę? Rozumiem obawy
o przegrzewający się procesor czy zasilacz, ale przejmować
się temperaturą dysku....

HDD ma też mechanikę.

Ma, i wcześniej czy poźniej padnie, pytanie tylko czy wysokie temperatury mogą mogą mu tą nieuchronność przyspieszyć?

Google znasz?

Nie.

To może poznaj?
Nie mam dysków mSATA -- nie oczekuj ode mnie wypowiedzi ,,autorskiej''.

Nie chodzi mi przecie o jakieś rozwlekłe szczegóły.