Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sat, 2 May 2020 09:54:00 +0200

"Trybun" 5ea70ed4$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Windowsy zawsze miały tendencje do spowalniania w miarę użytkowania.

Na F-S mam WXP zainstalowany w połowie 2008 r. -- niemal 12 lat temu.

Mam też tu 64W10 zainstalowany nie wiem kiedy, bo nie ja go instalowałem.
Qpiłem Acera z zainstalowanym W64, zaadaptowałem (choćby inaczej nazwałem,
wywaliłem sklepowego juzera i wstawiłem siebie jako juzera, dając prawa
nadzorcze) i skopiowałem na dysk, który wstawiłem tutaj.

Na Acerze też mam ten 64W10 zainstalowany w sklepie.

64W10 do tej pory nie instalowałem.

Liczyłem że SSD może minimalizować to zjawisko.

Liczyłeś na to, że na SSD będzie inny Win niż na HDD?
Że 'Przeminęło z wiatrem' skserowane na stosowny papier
da "Pana Tadeusza, czyli ostatni zajazd na Litwie'?

Liczę że SSD wyeliminuje tą niewątpliwą wadę Windowsów.