Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sat, 2 May 2020 09:55:30 +0200

Specjalnie dla Ciebie  Trybunie -- zamykanie WXP_B trwało
z zaokrągleniem w dół do pełnych sekund: 48 s, 47 s i 29 s.
(trzy pomiary -- rozrzut spory!!! ponad 50%)

Uruchamianie tegoż WXP_B trwało minutę z dokładnością sekundy, ale i co
z tego, skoro bez widocznej przyczyny, po normalnym zamknięciu, WXP_B
zaczął sprawdzanie poprawności logicznej swego dysku C?... Nawet wtedy,
gdy WXP nie zechce sprawdzać dysku, czas jest tracony na BIOS i ręczny
wybór systemu...

Win sprawdzał podczas tych startów kilka razy ten sam dysk C i inny dysk
z danymi, w tym z pulpitem, któremu zmieniałem literkę... Choć namiętnie
sprawdzał -- błędów żadnych nie znalazł.

Tak więc czas startu Win jest słabym miernikiem.

Wczoraj pisałem z WXP_C -- **specjalnie dla Ciebie** dziś przebootowałem
na WXP_B, by zmierzyć czas startu. Mogłem to zmierzyć z WXP_C -- mając
okazję do przebootowania, przebootowałem na WXP-B.

-=-

Wracając do czekającej paczki -- może nawet zapłakanej...

Okazało się, że ułomni skierował tę paczuchę do ślepca,
bo ta paczucha była w samej bieliźnie -- znaczy, z samą
bielizną...

(ułomni to Urząd Łatwej Ochrony Moralności Narodu Innego)

Cwaniactwo jak widać zostało ukrócone! Spryciara,
myślała, że wiadomo czym zawojuje świat... A tu
takie coś -- dostała się ślepemu... Któren mógł
ją co najwyżej wymacać -- jak każdą inną...

[losy to ponoć też niewidomi]

Dziękuję.

Czyli mniej wiecej jest to norma czasu zamykania.  Za to dość długo Ci się uruchamia. U mnie dzieje się to w niespełna pół minuty. Jednak system jest nieomal goły/niedawno instalowany. A miałeś kiedy XP na SSD?

Jasne - precz z cwaniactwem! Niech żyje kapitalizm... ;-)