Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 27 Apr 2020 10:21:44 +0200

"Trybun" 5ea57c0f$0$552$65785112@news.neostrada.pl

No ale ta wyraźna różnica to ile?

Tyle, że człowieka cieszy. Nie mirzę lagowania stoperem.

Jeżeli naprawdę są powody do zadowolenia to ja już nie mam pytań.

Bo jeżeli to kwestie kilku/nastu sekund a różnica w cenie znaczna to pytanie czy warto..

Wg mnie zdecydowanie warto.

W moim przypadku szybsze uruchamianie systemy o kilkanaście nie odgrywa większej roli.

Jak Ty sobie dajesz radę z tym galimatiasem dyskowym?;- Zawrotu głowy idzie dostać od samego czytania... ;-)

Na zawroty głowy mam Betaserc.

Zawroty mogą mieć różne podłoże, Betaserc w wielu przypadkach nie pomaga.

-=-

Na F-S mam 3 partycje z 64W10, którym nadałem imiona adekwatne
do kolorów (W10 daje się kolorować -- tło, wiodący, tapeta...)
tychże W64: Black, Orange i Green... Trzymam się konsekwentnie
tych nazw, ale nie widzę potrzeby szarpania zapasowych partycji,
póki zdrową jest czarna...

WXP nie pokolorowałem -- mają imiona: WXP_A, WXP_B i WXP_C.
Teraz piszę z WXP_A. Tak nazywa się ona w: wielu boot.ini,
wielu BCD, labelach... ;)

;-