Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot
From: "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde>
Date: Mon, 27 Apr 2020 14:06:51 +0200
Krystek napisał(a) w wiadomości: <5ea60ccd$0$555$65785112@news.neostrada.pl>...

>Odfajkowane? Czy zafajkowane, w sensie zaptaszkowane? Włączone?

  Fajki są znaczy włączone.
Zresztą sprawdziłem Enable External USB Ports - bez fajki na USB nic
nie działa po podłączeniu.
Enable USB Boot Support też tak sprawdziłem, czy może się walnęli.

>To pewnie do wyboru bootloadera. Można wskazać (jeśli się ma odpowiedni)
>i on przejmie operację bootowania.

W System Configuration są 2 kanały SATA puste, dysk jest M2.
DVD wewnętrznego nie ma, do tych SATA się nie da przecież
podłączyć? Do środka?

>A próbowałeś pod inne gniazda USB podpinać?

  Próbowałem na wszystkich trzech ze złączem A (USB2 i 2x USB 3.1),
to samo. Jest jescze USB3.1 ze złączem C, nie mam przejściówki.

  Obawiam się, że albo się nie da w ogóle albo potrzebny spec-format
żeby UEFI łaskawie zaakceptowało. Tylko jak przerobić zwykłe
CD/DVD bootowalne na 'UEFI' ?

Arek