Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 27 Apr 2020 00:34:46 +0100
in <news:5ea60140$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
user Arek pisze tak:

> To jak można odpalić z CD/DVD dowolnym system/instalką/narzędziem?

tylko z napędu DVD podłączonego do sata jak na dzisiejszy stan naszej
wiedzy ;) może wkrotce ktoś madrzejszy się wypowie. Podobno napędy są
wtedy widoczne z CD na końcu.

http://piterpro.private.pl/img/20200427_002723.jpg

> Tam też powinny być spec-format dla UEFI czy w ogóle się nie da?

imho płyta instalatora win ma być zrobiona dla UEFI

> Na serio - chcę sprawdzić boot z DVD, zrobić ew. kopię co jest,
> dodać moze linuxa, mieć możliwość odpalania live. Skracanie
> partycji i robienie miejsca gdy może nie da się nic dograć?

nou z pena się da

> też jakieś pułapki, podobno W10 sobie radzi?

przerabiałem wlaśnie

> Szukam potwierdzenia: da się z DVD na USB - nie da się na tym
> konkretnie modelu? Może upgrde/downgrade BIOS?

też mnie to bardzo interesuje. Ktos wie niech da cynk.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę