Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 26 Apr 2020 17:56:36 +0100
in <news:5ea5b0b9$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
user Arek pisze tak:

> Boot Option, po wejściu widać 2 opcje i że Legacy Boot Mode
> not Supported

imho na obecna to chwilę to myśle, że masz wszystko dobrze
zaptaszone. Legacy Boot Mode nie ma w tym laptopie.
Problemem jest, że nie wykrywa napędu dvd po usb.

Jeśli z tego napędu bootowałeś płytę na innych starych kompach
to jest pewność, że napęd obsługuje to i tylko w tym laptopie jest
problem.

Czy napęd w ogole drgnie podłaczony do tego laptopa?
Może masz problem tylko z płytą dvd z ktorego chcesz zabootować.

Miałem podobny problem z pendrajwem ktory nie był wykrywany. Do czasu
aż nie pożyczyłem do kolegi pewnej instalki win10 na pendrajwie.
Wtedy elegancko pendraj wpojawił sie w menu.

Dośc duze wyzwanie zabootowac z napedu dvd btw.

tu wątek <news:XnsAB48F20971283PanElektronik@localhost.net>