Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DELL Inspiron 5593 - USB Boot
From: "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde>
Date: Sun, 26 Apr 2020 18:04:13 +0200
PiteR napisał(a) w wiadomości: ...
>in <news:5ea4062b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>

>ciekawe, daj foto
>
>https://youtu.be/Kv82a1-TyqU

Jak pisałem, filmu nie odtworzę, nawet reszty komentarzy...
Wg opisu 3593 a u mnie 5593.

Fotki, z lewej menu, po wejściu do BIOS (F2) jest wybrana
pierwsza zakładka (Overview - info o kompie)

System Configuration  USB odblokowane i Enable USB Boot Support
https://zapodaj.net/2a6d2272e1524.jpg.html

Boot Option, po wejściu widać 2 opcje i że Legacy Boot Mode
not Supported (czy ma w ogóle legacy BIOS nie wiem)
https://zapodaj.net/4b11d04a7e06f.jpg.html
po włączeniuEnable UEFI Network Stack (w System Configuration)
pojawiają się tu jeszcze 2 opcje bootowania IPV4 i IPV6

Boot Option po kliknieciu Add Boot Option i Browse File
(nie widać żadnego "boot device")
https://zapodaj.net/6a885a609de39.jpg.html
w okienku File Explorer czy mam podłączony DVD na USB
(s płytą) czy nie jest to samo, wygląda na ścieżki
na partycjach

W Secure Boot to "secure" wyłączyłem - bez rezultatu.
Wg rej. Windows, BIOS Vendor to DELL (nie AMI, Phoenix).

Arek