Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 17 May 2019 18:26:08 +0200
W dniu 2019-05-17 o 18:14, Ewa pisze:

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cded647$0$520$65785112@news.neostrada.pl...

Jeśli faktycznie nie będziesz grała ...

OK. załóżmy, że będę grała. Piszę tak, bo inaczej nie ruszymy dalej.
Co się wtedy zmieni???

Teraz? Nic.

Procesor będzie mniej zagrożony z powodu temperatur???

A niby czemu ma być zagrożony?

Bateria tak naprawdę tylko sobie siedzi w laptopie i oby nie była
rozładowywana i ładowana bo jej to szkodzi, a wszyscy grają
tylko z użyciem zasilacza???

A niby dlaczego? Bateria na 2-3 godziny rozrywki starcza. Akurat na jazdę pociągiem z punktu A do B jakieś 100km z hakiem lub bez

Rozumiem, ze chodzi o to, że przy grach nieodłączny jest
ogłuszający dźwięk i wtedy nie slychać szumu. W ostateczności

ooo.. właśnie...

Przypomnij sobie naszą dyskusję z 4 maja:
Mam aplikację której co bym nie dał to jej mało procesora.

No i nie zmieniło się... Wymagania i5-6440EQ lepiej i7-6820EQ lub lepsze (to nie są energooszczędne), 8GB RAM lepiej 16GB, a 32GB nie zaszkodzi, 512GB SSD a lepiej 1TB SSD bo dysk znika szybko, a grafika?.. a takie wbudowane Intel HD wystarczy z zapasem.

Kupiłam tego laptopa, bo chciałam i chcę mieć laptopa z dobrym
procesorem.

No i masz :)

Pozdrawiam
Ewa