Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 17 May 2019 11:37:06 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 May 2019 10:26:55 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cde704c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Ewa" <.@.>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał
>w wiadomości 9fosdel8pph82lsmonq4kv1thbrlb3uk3a@4ax.com">news:9fosdel8pph82lsmonq4kv1thbrlb3uk3a@4ax.com...
>
>Co to znaczy "wytrzyma"?

Znaczy to, że nie będzie BSOD/Thermal shutdown, wystarczy pół godziny o ile nie
zacznie
się topić obudowa.

> [...]
>ostatnich godzin mi tutaj doradzono i napiszę jakie otrzymałam wyniki.
>Pozwoli mi to podjąć decyzję czy tego nowego laptopa zwrócić czy nie.
>Wolałabym nie zwracać, bo bardzo mi się podoba, a zwrot to jednak
>jakiś kłopot i znowu problem z wyborem czegoś innego.
>Obawiam się jednak sytuacji, że przyjęte przez producenta parametry
>mają zapewnić działanie na czas gwarancji, a gdy ona się skończy,
>to skończy się także laptop. Nie kupuję laptopa na 10 lat, ale na pewno
>na więcej niż 2 lata. Dlatego chciałam żeby teraz był jaknajnowszy.

Jeśli będą bsody i wyłączenia przy OCCT to będzie przesłanka do zwrot,można też
zrobić
testy innymi programami, Prime95, SuperPI mod i podobne, pół godziny powinno być
wystarczające.

>Nie chcę być niewolniczką śledzenia cały czas temperatury, nie temu
>ma służyć ten laptop. Jednak chciałabym mieć zainstalowany na stałe
>program, lekki, nie obciążający komputera, który sygnalizowałby
>zawsze gdy procesor osiągnie zadaną temperaturę, np. 90C.
>Teraz pozwoliłoby mi to na śledzenie efektów działań mających
>doprowadzić do obniżenia temperatury, a jeśli nie zdecyduję się na
>zwrot tego  laptopa, pozwoliłoby mi to "spać spokojnie" i w razie gdyby
>coś zaczęło się dziać, mogłabym skorzystać z gwarancji.

CoreTemp, z tego co widzą, sygnalizuje kolorem ikony obok zegara, powinien być
ok.