Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 17 May 2019 20:50:57 +0200
On Fri, 17 May 2019 18:14:22 +0200, Ewa wrote:

> Przypomnij sobie naszą dyskusję z 4 maja:
>
> Kupiłam tego laptopa, bo chciałam i chcę mieć laptopa z dobrym
> procesorem.

Wrzucę swoje 2,5 grosza.
Jeśli możesz odeślij tego lapka jako niesprawnego/niezgodnego/whatever i
kup polisingowego, używanego lapka biznesowego. Będziesz mięc mocny CPU,
wystarczający GPU, dużo ramu, solidną (nie plastikową) obudowę, ciszę i
wydajność. Oraz wsparcie producenta jeśli chodzi o drajwery.
Ze swej strony polecam Dell Precision, konkretny model zafiltruj już wg
ceny na jaką Cię stać, ale to już detal.
Kupiłem pół roku temu tego typu sprzęt, działa wyśmienicie i posłuży z 5-8
lat na 100%.

ps. a i video by zrenderował bez problemu, bo jest moc

--
pozdrawiam
Roman Tyczka