Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 May 2019 14:16:09 GMT
Witaj Ewa, 19 maj 2019 w news:5ce16011$0$522$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie jesteś wysoki, mnie akurat to nie przeszkadza. :-)
> Z tego powodu pewnie nie przeszkadza Ci, że klawiatura też jest
wyżej.
> O ile wyżej?

Nie jestem wysoki. Klawisz Esc jest może nawet 15 cm ponad biurkiem na
max ustawieniu kąta, a spacja parę cm niżej, ale się przyzwyczaiłem.

> Też o tym myślałam i nawet zastanawiałam się czy jakaś gumowa rama
> z dziurkami, umieszczona pod obwodem laptopa nie mogłaby pomóc.

Zanim używałem podstawek, po prostu podkładałem coś pod dwie górne
nóżki, żeby unieść laptopa nawet o te 5-10mm, żeby zwiększyć prześwit.

> Tego nie rozumiem.

W zasadzie nieistotne.