Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Fri, 17 May 2019 18:14:22 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cded647$0$520$65785112@news.neostrada.pl...

Jeśli faktycznie nie będziesz grała ...

OK. załóżmy, że będę grała. Piszę tak, bo inaczej nie ruszymy dalej.
Co się wtedy zmieni???
Procesor będzie mniej zagrożony z powodu temperatur???
Bateria tak naprawdę tylko sobie siedzi w laptopie i oby nie była
rozładowywana i ładowana bo jej to szkodzi, a wszyscy grają
tylko z użyciem zasilacza???
Rozumiem, ze chodzi o to, że przy grach nieodłączny jest
ogłuszający dźwięk i wtedy nie slychać szumu. W ostateczności
mogę włączać muzykę. Ale zakładam, że z różnych porad tutaj
znajdę coś, co pozwoli by "wilk byl syty i owca cała".

Przypomnij sobie naszą dyskusję z 4 maja:
Nie gram i nie wiem czy miałoby sens kupienie laptopa gamingowego
gdy nie planuje się w ogóle używania go do gier?
Ja nie gram i kupiłem.
Ale był w tym pewien cel.
Te "zwykłe" nie gamingowe mają procesory w wersji energooszczędnej, takie słabeusze do przeglądania internetu.
Mam aplikację której co bym nie dał to jej mało procesora.
Dzisiejsza kompletnie idiotyczna polityka producentów zakłada że jak chcesz dobry procesor to do grania... i... miałem wybór albo wersja biznes za 9 koła albo gamingowy taki sam procesor za 3 koła.

Kupiłam tego laptopa, bo chciałam i chcę mieć laptopa z dobrym
procesorem.

Pozdrawiam
Ewa