Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Fri, 17 May 2019 23:11:31 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5cdf10be$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
W moim Pavilion Power 15 nic takiego nie ma miejsca. Laptop zimny, 10
godzin przeglądania neta i tylko lekko ciepły pod prawym nadgarstkiem.

Jak rozumiem Twój laptop to
HP Pavilion Power i5-7300H/8GB/1TB/ Win10 GTX1050,
natomiast mój to
HP Pavilion Gaming i5-8300H/8GB/240+1TB/Win10 GTX 1050Ti
o symbolu: HP Pavilion Gaming - 15-cx0049nw (wg nalepki
na pudełku).
Wydaje mi się, że różnice między nimi nie są tak wielkie żeby
Twój był zawsze zimny i cichy, a mój czasem wręcz przeciwnie.
Co prawda Twój w nazwie nie ma Gaming, ale sam twierdziłeś,
że kupiłeś laptopa do gier, jak to wynika z cytowango newsa
z 4 maja.
Jaka jest przyczyna różnicy w grzaniu i hałasie?

Pozdrawiam
Ewa