Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Thu, 4 Apr 2019 07:43:05 +0200
Nic nie patrzę, bo od lat aparaty foto katalogują zdjęcia na karcie wg zasady jeden folder jeden dzień i nie chce mi się tego zmieniać (dla oryginałów), choć czasem byłoby warto.
Dla kopii czasem robię katalogi tematyczne.
Gdy komuś nagrywam zdjęcia to wolę, gdy to jest jedna płyta (CD/DVD), a nie dwie - podobnie lubię od kogoś dostawać jedną płytę, a nie półtorej, no chyba że jak trzeba to trzeba.

-----
Wracasz z wakacji, chcesz zarchiwizować zdjęcia. Wchodzisz na swoj ulubiony dysk. Patrzysz, a tam