Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Wed, 3 Apr 2019 22:56:33 +0200
W dniu 2019-04-03 o 22:30, pueblo pisze:

Ok. Ale rozumiem, że słabo nagrana płyta wciąż może przejść weryfikację
zapisu po nagraniu. Nie pamiętam, czy podczas takiej weryfikacji program
podaje ilość błędów - po czym możnaby rzeczywiście stwierdzić stopień
bezbłędności zapisu.

Jak już pisałem, nie podaje. Jakość zapisu płyty testuje się programami do testowania jakości płyt, na napędach które tę funkcję obsługują. Weryfikacja w programie do nagrywania płyt sprawdza tylko czy płyta się odczytuje i czy dane na niej nie uległy zmianie względem oryginalnych. Słabo nagrana płyta może przejść weryfikację, podobno by3wa i odwrotnie - są napędy które bardzo dobrze nagrywają, ale odczytują tak słabo, że mają problemy z odczytem tego co zapisały (sam się z czymś takim nie spotkałem).