Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Sat, 16 Mar 2019 07:45:25 +0100
Posługując się taką logiką to ja też mam jedno stuletnie zdjęcie nienadpalone i
nierozerwane.
Dla mnie przewagą płyt jest, ze nie dobiorą się do nich wirusy, szczególnie po
tym gdy wirus pochlastał mi masę zdjęć na dysku.
Na dobra sprawę w dyskach (i w pendrajwach) brakuje sprzętowego "prztyczka"
uniemożliwiającego zmianę zapisu.
Na ile pewny (przeciw wirusom) jest "prztyczek" w kartach SD?

-----
wrzuciłem przecież nawet skan jakości odczytu przykładowej płyty wypalonej w
maju 1997.
To prawie 22 lata, czyli już jak najbardziej "dziesiątki lat" temu.