Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 15 Mar 2019 09:19:34 GMT
On 2019-03-15, nadir <none@hell.org> wrote:

> Między zastosowaniami prywatnymi a profi jest jeszcze ogromna "nisza"
> gdzie płyty CD/DVD są ciągle w użyciu i na razie nie zapowiada się że z
> płyt zrezygnują. To różnego rodzaju instytucje, administracja i urzędy w
> tym kraju, szczególnie trójkąt Sądy-Prokuratura-Policja.

Nie znalazłem jak dotąd alternatywy dla 3D BD. Można zrobić oczywiście
zrzut do pliku ale bardzo niewiele urządzeń radzi sobie z formatem MVC,
natywnym dla BD. Alternatywą dla tego formatu mogłoby być SBS ale w
formacie pełnym też niewiele urządzeń sobie radzi a połówkowe SBS ma jak
nazwa wskazuje połowę rozdzielczości horyzontalnej oryginału. Poza tym co
jest dostępne w sprzedarzy jako pliki/strumienie nawet się nie zbliża
jakością do BD, tak że jeszcze odrobinę to potrwa zanim znikną.

--
Marcin