Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Mon, 31 Dec 2018 18:48:03 +0100
Z ciekawości zrobiłem to samo na Win 10 + Operze (trzeba wyłączyć adblocker Opery, bo z TweakTown wyskakuje okienko z propozycją nie do odrzucenia), i:

* ok 10% procesora @ 2,22 GHz i7
* 3,2 GB pamięci
* dysk około 0%
* net 0%
* temperatura rdzeni wzrosła do 67 stopni C, obroty wentylatora do 2300 rpm.

-----
Wlazłem tam na gołym Firefoxie (żadnych blokerów) na maszynie na D510, Debian,
4G RAM.
Wszystkie badziewia (reklamy itp.) się wyświetlają, obciążenie cpu ~50%.
Z lekka muli ale nawiguje się płynnie.

Otwarcie drugiej zakładki z Tweaktown i zaczyna się mielenie dyskiem.
Cpu 75%, zaczyna się zacinać w rytm mielenia.