Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 28 Dec 2018 16:52:48 +0100
On 27/12/2018 03:40, Marcin Debowski wrote:
Masz na myśli to co jest zdefiniowane w profilach jako Magix NVENC/AAC
(używam z Vegas Movie Studio)?. Faktycznie nic ciekawego, a jeszcze mi
się często sypało. Ale też ktoś mi kiedyś wytłumaczył, że żaden
sprzętowy encoder nie ma sensu do kompresji wysokiej jakości bo siłą
rzeczy ma ograniczenia programowe.

Uzywam go do czegoś w rodzaju preview. Docelowo kompresuje softwareowo ponieważ "sprzętowe" enkodery wykorzystują znikomy zbiór algorytmów H.26x. NVENC w swoim całokształcie bycia h..wym jest jednak śladowo użyteczny do podglądu wyniku przed porządym kodowaniem.

W tym momencie jedyne do czego NVENC rozwazam to przetwarzanie wsadowe
oryginałów z blureya/DVD, bo mam tego kilkanaście terabajtów, a
achciałbym mieć też wersje o niższym br i nadal akceptowalnej jakości.

Postawiłem serwer w kotłowni na jakimś G4400 i mam w nosie ile to zajmie. Wkładam plik do katalogu sieciowego i po tygodniu wyjmuje przekodowany.