Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 29 Dec 2018 13:42:05 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Dec 2018 09:18:21 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5c272dcd$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
od ToMasz <Nieczytam@orange.pl>  :
>jak już wspominałem, mam ps2, z pistoletem i telewizorem crt. drugim
>już, wymieniłem na większy, bo ludzie oddają je gratis.

>która z obecnych konsol zrobi to najlepiej, i to jeszcze z projektorem?
>ToMasz
>
>PS zastanawiam się nad radeonem r9 280x. jest troszkę szybszy niż 1050,
>ale kosztuje 350zł. Ma ktoś takiego radeona? Strasznie się grzeje czy
>nie koniecznie?

Przy pełnym obciążeniu 200-230W sama karta, wynika z tego, że zasilacz
powinien mieć minimum 500 - 600W(pobór karty + pobór reszty komputera
+ 30% zapasu na piki w poborze mocy).
https://www.tweaktown.com/reviews/6529/sapphire-radeon-r9-280x-3gb-vapor-x-oc-video-card-review/index16.html
Przy okazji, Tweaktown to strona, którą chciałem ostatnio podać jako
przykład strony wymagającej mocnego CPU.
Jeszcze 2-3 lata, i maszyny z procesorami <4GHz będzie można wywalać
do śmieci.