Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 30 Dec 2018 02:31:30 GMT
On 2018-12-28, Chris <xxx@xxx.com> wrote:
> Przy okazji:
>
> Sony zarejestrowało w amerykańskim urzędzie patentowym patent
> Remastering by emuation. W skrócie, opisuje on technologię umożliwiającą
> uruchomienie gier tworzonych z niższą natywną rozdzielczością bez
> konieczności ingerencji w kod. Dodatkowo technologia ma zapewniać
> wysoką, jakość obrazu i dźwięku. W tej sytuacji nie dość, że PS5
> pozwalałoby na uruchomienie gier z poprzednich generacji konsol to
> jeszcze poprawiałoby w locie ich wygląd. Miałoby to dotyczyć również
> gier z przenośnych konsolek Sony.

> [...]

Problem dla Sony jest pewnie taki, że ps4 to nadal bardzo przyzwoita
maszyna i technologicznie w zasadzie ps5 nie jest konieczne - to raczej
potrzeba marketingowa. W tej chwili trwa odcinanie kuponów od ps4. Ps5
ubije ten proces. Ale to taka dywagacja bardziej.

Natomiast MZ ryzyko zakupu ps4 w tym momencie jest takie, że rynek gier
na ps4 zacznie zanikać, bo choć wszystko na ps4 będzie pewnie chodzić na
ps5, to pytanie jak długo natywne gry na ps4 będą jeszcze wydawane? Dla
ps3 vs ps4 wydaje mi się, że to był okres jakiś 2-3 lat a poźniej już
był problem z zakupem co bardziej bieżących pozycji. To raczej nie była
konieczność technologicza (że już nie poszłyby na ps3). I teraz, czy
jednak nie lepiej poczekać te 1.5 roku i cieszyć się konsolą kolejne 5-8
lat? Nb moje ps3 wytrzymało lat 12 i dopiero w tym roku zaczęło się sypać.

--
Marcin