Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 27 Dec 2018 02:40:37 GMT
On 2018-12-26, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> NVENC to ja do domowego użytku stosuje. Niestety Magix potrafi używać
> albo NVENC albo QuickSync. Oba do dupy, ale NVENC jakby mniej. Nie widzę
> w Magix jakiegoś wsparcia dla innych kawałków hardware.

Masz na myśli to co jest zdefiniowane w profilach jako Magix NVENC/AAC
(używam z Vegas Movie Studio)?. Faktycznie nic ciekawego, a jeszcze mi
się często sypało. Ale też ktoś mi kiedyś wytłumaczył, że żaden
sprzętowy encoder nie ma sensu do kompresji wysokiej jakości bo siłą
rzeczy ma ograniczenia programowe.

W tym momencie jedyne do czego NVENC rozwazam to przetwarzanie wsadowe
oryginałów z blureya/DVD, bo mam tego kilkanaście terabajtów, a
achciałbym mieć też wersje o niższym br i nadal akceptowalnej jakości.

--
Marcin