Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Sat, 29 Dec 2018 09:18:21 +0100
Telewizory CRT nie istnieją ostatnie izotopy w szkle rozpadły się i zostały wssane przez czarną dziurę miliardy lat temu.
jak już wspominałem, mam ps2, z pistoletem i telewizorem crt. drugim już, wymieniłem na większy, bo ludzie oddają je gratis.

Wii ma technologię która pozwala grać podobnie jak z pistoletem na CRT, ale to nie jest w 100% to samo choć bardzo blisko.
która z obecnych konsol zrobi to najlepiej, i to jeszcze z projektorem?
ToMasz

PS zastanawiam się nad radeonem r9 280x. jest troszkę szybszy niż 1050, ale kosztuje 350zł. Ma ktoś takiego radeona? Strasznie się grzeje czy nie koniecznie?