Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 30 Dec 2018 02:19:36 GMT
On 2018-12-29, Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> wrote:
> https://www.tweaktown.com/reviews/6529/sapphire-radeon-r9-280x-3gb-vapor-x-oc-video-card-review/index16.html
> Przy okazji, Tweaktown to strona, którą chciałem ostatnio podać jako
> przykład strony wymagającej mocnego CPU.
> Jeszcze 2-3 lata, i maszyny z procesorami <4GHz będzie można wywalać
> do śmieci.

Wlazłem tam na gołym Firefoxie (żadnych blokerów) na maszynie na D510
(passmark ~650, zegar 1.66 GHz), Debian, 4G RAM. Wszystkie badziewia
(reklamy itp.) się wyświetlają, obciążenie cpu ~50%. Z lekka muli ale
nawiguje się płynnie.

Otwarcie drugiej zakładki z Tweaktown i zaczyna się mielenie dyskiem.
Cpu 75%, zaczyna się zacinać w rytm mielenia (dysk mechaniczny,
słychac).

Tak, że ten tego, nie wiem czy to specyfika majkrosoftu czy czegoś
innego, ale pod Linuksem wąskie gardło to pamięć. Oczywiście 10 takich
stron ubije każdą maszynę ale kto normalny będzie sobie (i rodzicom) coś
takiego masowo zapuszczał bez żadnych blokerów?

--
Marcin