Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 27 Dec 2018 02:26:43 GMT
On 2018-12-26, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> Delle nie poddają się modyfikacji. Zechcesz wymienić wiatrak? Jak
> znajdziesz pasujący. No i spróbuj zrezygnować z jakiegoś - nie da się z

Ale jakich modyfikacji? To ma być komp dla rodziców bez ambicji
naparzania grami czy wyśrubowanych projektów multimedialnych. Ma chodzić
niezawodnie przez lata i te Delle właśnie to robią. Okresowo się je
czyści. To też nie jest składak na gównianych elementach, gdzie się
wentylatory wymienia co pół roku, ale jeśli już cos padnie, to części
jest pełno, majątku nie kosztują i czesto są dostępne nowe. Zarzuć sff
wentylator na Allegro.

Natomiast te rzeczy, które się zwykle wymienia/dokłada, RAM, dysk
twardy, są standardowe.

--
Marcin