Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Nov 2018 15:09:31 GMT
Witaj Adam, 04 lis 2018 w news:prmsu1$t2m$1$Adam@news.chmurka.net
napisałeś/aś:

> Jesli bys chcial poleasingowy, to moge polecic chlopak˘w z
> tanikomputer.eu - rzeczowo doradza. Troche od nich sprzetu biore i
> raczej nie ma problemu.

Jeśli byś mógł napisać:
Jak podchodzą do kwestii ingerencji w sprzęt w przypadku gwaracncji? Czy
plombują sprzęt?
Myślę tu o samodzielnej wymianie pasty termo, dodaniu ramu, zmianie dysku
itd.
Bo pewnie jakbym ich zapytał, to wcisnęliby bajkę pt. "sprzęt jest przez
nas dokładnie sprawdzany i przygotowywany, po konserwacji układu
chłodzenia"
A jeśli kupowałeś sprzęt to czy sprawdzałeś np. parametr "ilość pracy
dysku" SMART Jestem ciekaw jakie przebiegi mają takie laptopy. O ile dysk
jest oryginalny. Sam się spotkałem z bardzo dużymi - wyglądało tak jakby
laptop był włączony non stop.