Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 02 Nov 2018 11:06:53 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Nov 2018 07:19:20 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5bdbec54$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
od "Adam" <A@dam.com.pl>  :
>Przy okazji dyskutowanego tematu chciałem zapytać
>o płytę DVD lub pamięć USB z pełną instalacyjną wersją
>Windows 10.
>Przeglądając strony ze sprzętem gdzieś to widziałem,
>ale teraz nie mogę tego znaleźć.
>Chodziło chyba o to, że podając SN można otrzymać
>z Microsoftu taką wersję.
>Czy ktoś mógłby mnie oświecić w temacie?

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO

Jeśli wejdziesz z systemu Windows, to dostaniesz możliwość pobrania
narzędzia do tworzenia pliku iso(np do instalacji na innym
komputerne), jeśli z Linuksa, to będziesz mieć możliwość pobrania iso
bezpośrednio.
Można też oszukać stronę za pomocą user agent switchera.