Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Sun, 4 Nov 2018 16:04:21 +0100
Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> napisał w wiadomości news:5bdf06b6$0$15186$426a34cc@news.free.fr...
> [...]
Z reguły, przy markowych SSD, jest to jasno napisane. Dużo ciężej
natomiast dowiedzieć się zawczasu czy BIOS komputera to wspiera, tu
często nawet producenci o tym nie wspominają (mój obecny T520
pięknie to
obsługuje, ale nigdzie o tym żadnej wzmianki nie znalazłem kiedy
kupowałem go 10 lat temu). Opcja może nazywać się HDD password, ATA
password, ATA security lub cokolwiek w podobnym tonie.

Czy system operacyjny też powinien to umożliwiać? Jeśli tak, to czy
na przykład musi być PRO, czy wystarczy Home?

Pozdrawiam
Adam