Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sun, 4 Nov 2018 16:25:44 +0100
On Sun, 04 Nov 2018 15:39:08 +0200, Animka wrote:
Technik z UPC  jak przyszedł sprawdzić to też był ze swoim białym
kabelkiem.

Przemalował. Technicy często tak robią, żeby w terenie ktoś im nie zwinął
czerwonego kabelka.

Próbujesz sobie żarty stroić, a tym czasem to poważna sprawa i powszechnie wiadomo, że kabelka i amelinium nie pomalujesz. Ci wszyscy technicy, to jedna banda, nie ważne czy z UPC, Vectry czy Orange, oni specjalnie przychodzą z białymi lub niebieskimi kabelkami, bo wiedzą, że przeciętny klient i tak nie rozpozna różnicy w technologii. Jak do mnie kiedyś przyszedł technik z Orange, to miał cały zestaw kabelków, od białych, przez niebieskie, zielone do czerwonych. Miał nawet jakiś żółty, ale nie chciał zdradzić do czego to. W każdym razie kazałem mu modem sprawdzać na wszystkich kolorach, a on się domyślił, że coś tam obeznany jestem w kolorach kabelków i się wygadał, że dają zawsze ludziom białe bo są najtańsze. Firma ma większy zysk i zarabia a ludzie się cieszą, że internet w ogóle działa. Powiedział, że nie może mi zostawić swojego czerwonego kabla, bo musi się z niego w firmie rozliczyć, tak samo jak z zamontowanego gniazdka. Ale dał mi namiar na sprawdzony sklep internetowy fajnymi czerwonymi kablami, kupiłem tam dwie sztuki. Tanio nie było, ale było warto, gigabit śmiga jak marzenie.
Jak gdzieś znajdę linka do sklepu, to podam, a nuż się komuś przyda.