Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 04 Nov 2018 14:30:50 GMT
On Sun, 04 Nov 2018 15:27:31 +0100, Adam wrote:
> Zauważyłem, że są co najmniej 3 rodzaje: SSD, SSD M.2 i SSD M.2 PCIe.
> Jakie to ma znaczenie przy takich zastosowaniach jak moje? Czy w
> praktyce różnią się one np. awaryjnością?

Różnią się jedynie złączem. Komórki w środku są te same i pochodzą z
jednej fabryki. Bierz to, co ci wejdzie do danego komputera i tyle.

Ew. zwróć uwagę czy wspiera szyfrowanie, bo to fajny patent jest - pod
warunkiem że BIOS komputera też to wspiera. Dzięki temu zabezpieczasz
komputer hasłem i nie ma siły by ktoś bez hasła dobrał się do danych (w
przeciwieństwie do haseł loginowych czy innych podobnych wynalazków).

Mateusz