Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 05 Aug 2018 13:59:17 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 2 Aug 2018 19:45:21 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <pjvg1l$7gl$1@news.icm.edu.pl>
 od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

>A komu by się chciało grzebać po smietnikach i sklejać Twoje płyty.
>Poza tym czego się boisz? Policja szuka u Ciebie pedofilii lub zoofilii?

Może boi się wycieku danych personalnych? Takie dane mogą być w
miejscach, o których nie masz zielonego pojęcia, ich wyszukanie jest w
praktyce awykonalne.
Wniosek jest jeden, niszczyć doszczętnie niezależnie od zawartości.