Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Wed, 8 Aug 2018 01:12:53 +0200
W dniu 04.08.2018 o 18:15, ToMasz pisze:

> Tak, jeśli płyt jest 10. ja kiedyś miałem ze 400 i mało na której były
> "sharewary". Jak Tomek ma coś około tej ilości to rysowanie gwoździem
> może potrwać.

Skoro Tomasz pytał się o odzyskiwanie danych z przełamanej płyty, to
znaczy że co najmniej hipotetycznie dopuszczał taką metodę niszczenia płyt

[...]
> się poznać z zupełnie innej strony. w tym wątku niemalże sugeruje że tak
> skrupulatne niszczenie wskazuje na pedofilie,

A ja widzę wyrażony pogląd że rozważanie możliwości odzyskania danych w
z przełamanej płyty nie ma sensu w typowych zastosowaniach tych płyt
(stąd retoryczne pytanie o nietypowe).

Jeżeli się pytasz kogoś czy u niego wszyscy w domu zdrowi, to na serio
się interesujesz zdrowiem jego bliskich, czy też w retoryczny sposób
wyrażasz opinię o ekscentryczności czegoś co właśnie
powiedział/zaproponował?

 a innego kolege nazwała
> pedałem? A padł jakiś argument? nie. jeszcze nigdy nie padł sam z
> siebie, z jej ust (klawiatury)

No właśnie padł, jak wyżej.

p. m.