Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 12:12:20 +0200
Tak sie przyglądam dyskusji bo wlasnie dumam nad wymiana starego itronixa na cos innego. Taki T5740 od biedy dobry ale cpu słabe. W porównaniu do tego pIII 800MHz to ledwo 150-180% wiecej mocy...
Słabo troche.

Slaby CPU - to wszystko zależy do czego to będzie używane.
Myślę ze jest tam sporo mocniejszy proc od typowego procesora montowanego w routerach nawet tych lepszych. Z racji ze jest de facto zwykły pecet daje to nam dużo więcej możliwości przy małym zużyciu prądu - od zwyklej dystrybucji linuxa poprzez projekty "zamkniete" PFSense DD-WRTx86 itp. Ja potrzebuje czegoś uniwersalnego z małym zużyciem prądu, i małe gabarytowo. Core mojej domowej infrastruktury to jest I5 + 24GB RAM+RAID+VmWARE terminale to "satelitki" w innych lokalizacjach do spięcia a "bazą". I to wstrzela sie idealnie port SATA, umożliwi stworzenie bufora dyskowego w zdalnych lokalizacjach.

A jeszcze jakas klawirka, ekran i w sumie to samo co laptop.
A poco klawiatura i ekran to ma być skonfigurowane i ma działać reszta to dostęp zdalny.

Moze zaproponujecie jakas inna alternatywe?
jakie zastosowanie tej alternatywy, co to ma robić.

BUNIEK